Friday, October 21, 2011

Makluman

Makluman dari Setiausaha En Din

Assalamulaikum w.b.t Dan Salam 1 Malaysia


1) Seperti yang dijanjikan saya semalam, surat (rujuk lampiran) merupakan persetujuan bersama antara kita pembeli dan pemaju mengenai isu PAMPASAN LAD. Saya bersandarkan surat KPKT_LAD_3 yang menyatakan LAD akan dibayar ketika proses VP berlaku. Namun alasan dan alasan diberikan. Namun saya harap semua rakan-rakan bersabar supaya perkara ini saya dan Pengerusi Hj Akram mendapat perjelasan lanjut minggu hadapan.

2) Rujuk daripada mesej di dalam Blog www.lakesville.blogspot.com, banyak rungutan kerana bila "call" x de respond. Kepada rakan-rakan yang tinggal luar kawasan KL terutamanya boleh sekiranya bagi a) Nama b) Unit rumah , kepada saya supaya minggu depan saya mengujungi Pejabat Talam boleh bertanyakan hal ini. (Bersyarat, pinjaman 15% dah comfirm bank release kepada pemaju). Ini bertujuan supaya rakan2 tidak datang berulang-ulang kali ke Pejabat Talam namun perkara tak selesai.(Kepada Rakan-Rakan Luar Kawasan KL JE)

3) Semalam telah mengundangkan kemarahan dan ketidakpuashatian salah seorang rakan kita yang mengunjungi Pejabat Talam. Semua perkara yang Pemaju minta dalam surat VP telah beliau jelaskan, namun harapan untuk mendapat KUNCI ketika menuntut di LT Sdn Bhd amat memeranjatkan kerana di maklumkan KUNCI RUMAH tiada dalam simpanan mereka. Sumber mengatakan bahawa KUNCI RUMAH SIAP SEDIA BERMULA PADA 1 November.Maklumat ini tidak sama yang disampaikan ketika saya berjumpa dengan Mrs. Low tempohari. Kekeliruan ini telah menyusahkan semua orang terutama pembeli.

KESIMPULAN

Insyallah saya dan Tn Haji Akaram akan cuba mendapat sebarang maklumat terbaru daripada Talam mengenai status terkini dan kedudukan kita sekarang ini. Mungkin minggu depan baru muncul jawapannya. Diharapkan semua rakan-rakan bertenang dan bersabor la ye...Banyak lagi rintangan yang perlu kita tempuhi ropenye......

2 comments:

  1. Saudara Radhuan..

    Ini maklumat saya:

    Nama: Md Hasani bin Hassan
    Unit rumah: 5B9-609
    Saya belum sign akujanji lagi.. harap mereka boleh email atau fax borang akujanji pada saya

    Email: hasani.hassan@gmail.com
    Fax: 07-3596881

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Nanti En Din akan upload Surat Aku janji dalam emel , Kalaau ada nanti saya masukkan dalam blog. Tkasih

    ReplyDelete

ADAKAH ANDA TERIMA TAWARAN ATAU TIDAK

ADAKAH ANDA BERSETUJU DENGAN TAWARAN PEMAJU
Poll Tawaran dari Pihak Pemaju . Sila pilih sekiranya anda bersetuju atau tidak bersetuju dengan tawaran pemaju.

Nama
Email anda
Setuju Terima Tawaran
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

Powered byEMF HTML Forms

Borang Maklumat


Nama
Alamat
Handphone No
Alamat Emel
No Blok
Perkara
Image Verification
captcha
Please enter the text from the image:
[ Refresh Image ] [ What's This? ]

Photo Lakes Ville

Photo Lakes Ville

Surat Ex Gratia dari Talam

PENGUMUMAN


Satu Mesyuarat akan diadakan seperti berikut:-

Pada: 27 Feb 2010 (Hari Sabtu)
Tempat; Di perkarangan Projek Lakes Ville (Dekat dengan Surau)
Masa; Jam 10:00 Pagi

Sila hadir untuk mendapatkan keputusan terkini serta tindakan yang akan diambil.





-